Zebranie obozowe w formie elektronicznej – zima

Taniec ElitaObóz Taneczny Elita CampZebranie obozowe w formie elektronicznej – zima
8.02.2018 No Comments

Zebranie organizacyjne
dotyczące obozu taneczno-sportowego w Hucisku

1. Karty kwalifikacyjne:

  • Bardzo prosimy o zwrócenie uwagi na uzupełnienie wszystkich danych znajdujących się na karcie.
  • Karty należy dostarczyć najpóźniej do 09.02.2018 do Elita Dance Center ul. Myślenicka 133, Kraków (Tel. 731 73 73 70), do siedziby firmy znajdującej przy ul. Topografów 14, 30-399 Kraków poprzez osobiste dostarczenie (po wcześniejszym umówieniu się), przesłanie karty pocztą, przesłanie zeskanowanej karty mailem i dostarczenie oryginału w dniu wyjazdu.
  • Uczestnik nie posiadający karty kwalifikacyjnej nie może być przez nas prawnie przyjęty na obóz.

 2. Zajęcia taneczne:

  • Będą odbywały się w dwóch blokach (przedpołudniem i popołudniu) w podziale na grupy wiekowe i w niektórych technikach na grupy umiejętnościowe.
  • Dajemy możliwość wybrania techniki dominującej.
  • Wyboru uczestnicy będą dokonywać bezpośrednio na obozie.

3. Zajęcia fakultatywne (jazda na nartach, snowboardzie):

  • Bardzo prosimy o niezwłoczną informacje od osób zainteresowanych zajęciami fakultatywnymi, o tym jakie zajęcia wybierają.
  • Istnieje możliwość skorzystania maksymalnie z 1 zajęć fakultatywnych
  • Koszt zajęć fakultatywnych podany jest na stronie
  • Sprzęt można zabrać we własnym zakresie lub wypożyczyć na stoku (dodatkowa opłata)
  • Karnety nie są wliczone w kurs fakultatywny.

4. Odwiedziny:

  • Nie ma możliwości odwiedzin uczestników obozu poza wyznaczonym terminem przez organizatora, którym będzie dzień pokazów 16.02.2018 od godziny 18:00.

5. Lekarstwa, kieszonkowe:

  • Lekarstwa i kieszonkowe należy przekazać swojemu opiekunowi przed autokarem. Lekarstwa powinny znajdować się w saszetce, w której powinna być kartka z imieniem i nazwiskiem oraz dawkowaniem. Kieszonkowe powinno być w kopercie opisanej imieniem i nazwiskiem oraz kwotą.
  • Zarówna lekarstwa jak i kieszonkowe będą wydawane uczestnikom przez opiekunów.
  • Osoby starsze nie muszą wpłacać kieszonkowego do opiekuna.

6. Godzina i miejsce wyjazdu i powrotu:

  • miejsce: Parking przy centrum handlowym Zakopianka w Krakowie, ul. Zakopiańska
  • godzina wyjazdu: 9:30 – zbiórka, 10:00 – wyjazd
  • godzina powrotu: między 13:00 a 13:30
  • Osoby, które dowożą uczestnika we własnym zakresie proszone są przekazanie takiej informacji drogą mailową. Należy dostarczyć uczestnika w dniu rozpoczęcia obozu o godzinie 11:30-12:30 i odebrać w dniu zakończenia obozu 9:30-10:30.
  • Rodziców, którzy chcieli by wcześniej sprawdzić autokar przez policję proszone są o zrobienie tego najpóźniej w przeddzień wyjazdu. Przewoźnikiem co roku jest firma MANIFOLD.

7. Kościół:

  • W niedzielę 11.02.2018 nie będziemy organizować wyjście do Kościoła. Osoby zainteresowane prosimy o uczestnictwo w mszy rano przed wyjazdem.

8. Telefony komórkowe:

  • Telefony komórkowe dają państwo swoim dzieciom na własną odpowiedzialność. Jako organizatorzy nie ponosimy za nie żadnej odpowiedzialności.
  • Z telefonów będzie można korzystać tylko w wyznaczonych godzinach (będzie to czas zaraz po posiłkach).
  • Polecamy nie dawać dzieciom telefonów, gdyż w każdej chwili będzie można się skontaktować z opiekunem państwa dziecka. Telefony do opiekunów zostaną podane na stronie.

9. Pokoje:

  • Pokoje w ośrodku są 2,3,4,5 osobowe. Bardzo prosimy o państwa sugestie z kim państwa dziecko chciałoby być w pokoju. Można je przesyłać najpóźniej do 08.02.2018 (Jeżeli ktoś nie zrobił tego przez formularz zgłoszeniowy). Po tym terminie państwa dziecko zostanie przydzielone według naszych preferencji (bierzemy pod uwagę płeć, wiek oraz grupę taneczną).
  • Ze względu na określoną ilość pokoi 2,3,4,5 osobowych nie jesteśmy w stanie państwu zagwarantować w 100%, że państwa dziecko będzie np. tylko z wybranym kolegą, możemy w sytuacjach wyjątkowych przydzielić do tego pokoju jeszcze jakiegoś chłopca w podobnym wieku.

10. Ważne dokumenty i listy:

  • Na stronie pojawią się wkrótce następujące dokumenty:
  1. EKWIPUNEK UCZESTNIKA
  2. PODZIAŁ NA GRUPY TANECZNE
  3. PODZIAŁ NA GRUPY WYCHOWAWCZE
  4. ROZKŁAD POKOI
  5. TELEFONY DO KADRY INSTRUKTORSKO-WYCHOWAWCZEJ
  • Jednocześnie informujemy, że zgoda na uczestnictwo w obozie taneczno-sportowym Hucisko 2018 – ELITA CAMP jest jednocześnie zgodą na zamieszczanie list, na których znajdzie się imię i nazwisko uczestnika oraz na publikowanie i wykorzystywanie w celach promocyjnych Elita Dance Center zdjęć, na których będzie państwa dziecko.

11. Faktury, rachunki:

  • Osoby, które chciałyby otrzymać fakturę za pobyt dziecka na naszym obozie, proszone są zgłoszenie tego faktu do 09.02.2018
  • Bardzo prosimy o przesłanie danych poprzez formularz zgłoszeniowy lub drogą mailową danych do faktury.
  • Rachunki zostaną wystawione z datą rozpoczęcia lub zakończenia obozu i rozdane przy autokarze w dniu wyjazdu lub powrotu.

Post your comments here

Your email address will not be published. Required fields are marked *