Zajęcia

Różne style i grupy wiekowe

ZAJĘCIA

W każdej z poniższych sekcji, kliknij na odpowiednią zakładkę aby dowiedzieć się więcej na temat różnych zajęć.

Elita Dance Center

Informacje o zajęciach, stylach tańca. Znajdziesz tu grafik zajęć, cennik i ine przydatne informacje.

Grafik zajęć na sezon 2018/2019 – KLIKNIJ.
Zapisz się już teraz – KLIKNIJ


ZAPRASZAMY ELITA TEAM

Taniec Towarzyski – forma rozrywki wywodząca się z tańców salonowych, tańczonych w parach. Poszczególne tańce różnią się pochodzeniem, charakterem, schematem ruchów i muzyką. Tańce towarzyskie dzielimy na standardowe (walc angielski, tango, walc wiedeński, foxtrot, quickstep) i latynoamarykańskie (samba, cha cha cha, rumba, pasodoble, jive).

Grupy Tańca Towarzyskiego w ELITA DANCE CLUB:

Gr. I  – zaawansowana starsza (młodzież starsza/młodzież młodsza) – CBAS

Gr. II – zaawansowana młodsza (młodzież młodsza) – FED

Gr. III – średniozaawansowana młodsza (dzieci młodsze) – HGF

Gr. IV – początkująca starsza (młodzież młodsza/dzieci starsze)

Gr. V – początkująca młodsza (dzieci młodsze)

Gr. Dorosłych – Kurs Tańca Latin

Gr. Dorosłych – Kurs Tańca Standatd

Gr. Dorosłych – Kurs Tańca I Stopień – Zajęcia dla początkujących.

Jazz – technika taneczna łącząca w sobie elementy baletu, tańca modern oraz tańca akrobatycznego. Taniec jazzowy sprawia ogólne wrażenie tańca „lekkiego i niezależnego” tak jak taniec współczesny, lecz zaraz po balecie jazz jest jedną z najtrudniejszych technik tanecznych i wymaga wielkiej pracy tancerza.

Grupy Współczesny/Jazz w ELITA DANCE CENTER:

GAPSTEAM MINI – początkująca młodsza (dzieci)

GAPSTEAM KIDS – średniozaawansowana młodsza (dzieci)

FLEX – średniozaawansowana starsza (młodzież)

FLEX JUNIOR – średniozaawansowana (młodzież młodsza)

MOVE JUNIOR – zaawansowana młodsza (dzieci starsze)

MOVE – zaawansowana młodsza (młodzież młodsza)

UNDEFEATED – zaawansowana starsza (młodzież starsza)

JAZZ – zaawansowana (młodzież starsza)

 

Hip – Hop – taniec nowoczesny wymagający od tancerza niezwykłej koordynacji ruchów. Aby tańczyć na wysokim poziomie, potrzeba wielu godzin wytężonych treningów, determinacji i poświęcenia. Taniec ten jest ściśle związany ze street dance, który przyswaja techniki hip-hopowe, takie jak: locking, popping, funk.

Grupy Hip-Hop w ELITA DANCE CENTER:

MINI ELICIAKI – początkująca młodsza (dzieci młodsze)

ELICIAKI – początkująca starsza (dzieci starsze)

MC JUNIOR – średniozaawansowana (młodzież młodsza)

MC – zaawansowana (młodzież młodsza)

DANCE ARMY – średniozaawansowana (młodzież starsza)

FLAME – grupa zaawansowana (młodzież starsza)

 

 

Taniec klastyczny/balet – wywodzi się z renesansowych tańców dworskich. Jest zbiorem zasad pozycji ciała, które są podstawą każdej z technik tanecznych, od Tańca Towarzyskiego po Hip – Hop. Zajęcia baletowe przynoszą najmłodszym, początkującym tancerzom wiele korzyści – uczą prawidłowej postawy, koordynacji ruchowej, poczucia rytmu, wykształcają wrażliwość muzyczną, potęgują skupienie i koncentrację.

Grupy Baletowe w ELITA DANCE CENTER:

Balet-Maluchowo – początkująca (dzieci 3-4 lat)

Balet – początkująca (dzieci 5-7 lat)

Klasyka – zaawansowana (dzieci)

Klasyka – zaawansowana (młodzież)

 

 

 

Taniec – Cennik – KLIKNIJ

 


Dane do przelewu:

ELITA Jakub Krzak
ul. Myślenicka 133, 30-698 Kraków
Tytuł przelewu: Imię nazwisko dziecka, miesiąc i rok, rodzaj zajęć
Nr konta: 78 1050 1445 1000 0090 9167 3617

____________________________________________________________________________________
* Wpłat należy dokonywać z góry do 10-tego każdego miesiąca.
* Wysokość miesięcznej składki członkowskiej jest taka sama w każdym miesiącu (za wyjątkiem miesiąca ferii zimowych-1/2)

Notice: Undefined variable: output in /home/jkelita/domains/taniec-elita.pl/public_html/wp-content/plugins/dp_functions/inc/shortcodes/shortcodes.php on line 2234

Elita Zajęcia FitnessInformacje o zajęciach, stylach tańca. Znajdziesz tu grafik zajęć, cennik i ine przydatne informacje.

Grafik zajęć Fitness wkrótce

TBC (Total Body Condition) – ćwiczenia polegające na kształtowaniu sylwetki poprzez łączenie wysiłku aerobowego ( ciężarków, taśm gumowych itp.) oraz ćwiczeń na rzeźbienie mięśni (brzuch, grzbiet, uda, pośladki ). Trening doskonale modeluje sylwetkę i pomaga spalić tkankę tłuszczową, idealny dla osób w każdym wieku, początkujących, jak i zaawansowanych.

Wake-up – ogólnorozwojowy, idealny trening dla osób, które chcą dobrze rozpocząć dzień i dodać sobie pozytywnej energii do działania. Te orzeźwiające zajęcia wzmacniają mięśnie i układ krążenia.

Step – zajęcia aerobowe prowadzone przy użyciu platform-stepów, przy zastosowaniu odpowiednio dobranej muzyki, angażujące całe ciało do pracy. Poszczególne kroki połączone w selekcje sprawiają, iż stają się one intensywne a zarazem zabawne i przyjemne. Rezultatem stepowania są zgrabne uda i pośladki, poprawa wydolności organizmu, wzmocnienie grup mięśniowych oraz pozbycie się zbędnej tkanki tłuszczowej.

Pilates/ Body Art – spokojny, płynny trening całego ciała. Istotą ćwiczeń jest rozciąganie, spinanie i rozluźnianie mięśni. Metoda ta pozwala wysmuklić sylwetkę, zapobiega i niweluje bóle kręgosłupa i stawów. Uczy nawyku poprawnego oddychania i wzorcowej postawy ciała. Poprawia stabilność kręgosłupa i relaksuje. Ten system ćwiczeń wymaga koncentracji i skupienia, polega bowiem na wykonywaniu precyzyjnych i powolnych ruchów o niewielkim zasięgu.

BPU – Czyli brzuch, pośladki, uda. Ćwiczenia, które cieszą się niesłabnącą popularnością, zwłaszcza wśród pań. Ćwiczenia mają charakter wzmacniająco – kształtujący. Na treningach zwraca sie szczególną uwagę na trening szczególnie kłopotliwych partii, mięśni brzucha, pośladków i ud. Charakteryzują się dużą liczbą powtórzeń i długimi seriami zapewniającymi zgrabny brzuch, uda i pośladki. Ćwiczenia wykonuje się w pozycjach wysokich i niskich na matach, koncentrują się one na dolnych partiach ciała – intensywnie modelują je, wyszczuplają, ujędrniają. W czasie zajęć wykorzystuje się wiele akcesoriów, nie towarzyszy im choreografia. Ćwiczenia są tak dobrane, że nie ma przeciwwskazań do ich wykonywania.

Body Shape – trening ogólnorozwojowy, wzmacniający i kształtujący całe ciało z wykorzystaniem różnych przyrządów. To dynamiczne zajęcia, podczas których ćwiczy się na stepie i macie, z ciężarkami i taśmami. Body shape/body scuplt to ćwiczenia wzmacniające duże grupy mięśniowe, służące także poprawie ogólnej sprawności.

Sexy Dance – Sexy dance to połączenie takich tańców jak samba, rumba, salsa, taniec musicalowy, jazz i innych. Tego rodzaju zajęcia doskonale wpływają zarówno na ciało jak i na psychikę kobiety. Oprócz tego, że wzmacniają i rozciągają mięśnie, pomagają spalić kalorie, to przede wszystkim uczą seksownego sposobu poruszania się oraz dają pewność siebie.
Zajęcia dla każdej z Pań, które chcą zaszaleć w tańcu i wydobyć sexapeal drzemiący w każdej z Nas.

BUP Streching – Czyli brzuch, pośladki, uda. Ćwiczenia, które cieszą się niesłabnącą popularnością, zwłaszcza wśród pań. Ćwiczenia mają charakter wzmacniająco – kształtujący. Streching, czyli napięcie, rozluźnienie i rozciąganie mięśni. Trening zwiększający ruchomość stawów, poprawiający elastyczność mięśni, eliminujący napięcia. Powinien być niezbędnym dodatkiem do każdego intensywnego treningu.

Boxing class – Intensywne zajęcia wykorzystujące elementy sztuki walki. Kopnięcia i uderzenia doskonale kształtują ciało, wpływają na wzrost wytrzymałości i pewności siebie. Idealny sposób na rozładowanie energii.

Cennik zajęć Fitness wkrótce

Dodatkowe InformacjeInformacje o adresach i lokalizacji